Post by primasconfoeworl on Mar 5, 2022 20:02:01 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ PAW Patrol: Rescue Run ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ PAW Patrol: Rescue Run IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder mange ressource ▞▞▞
▞▞▞ PAW Patrol: Rescue Run 2022 version ▞▞▞
Downloadet på en samsung fane 4, og det vil ikke tillade dig at sætte nogen navne i de farvede badges. Da det ikke vil gøre dette, tillader det dig ikke at spille. Afhjælp fejlen, og jeg vil ændre min vurdering. P.s. downloadet på en ældre samsung tab 2 og det virker. 😕😕😕
Betalte £4 alt, hvad det gør, afspil temamelodier og sig indlæsning
Jeg elsker paw patrulje tak
min datter elsker dette spil, men kan ikke downloade downtown med Everest. noget med betalingssystemet at gøre. venligst ordne det, eller bliver nødt til at få en refusion
Du betaler for spillet og et af spillene virker ikke spild af penge kedeligt
Rip af, hævder den at have et nyt niveau med en ny snehvalp. Dette virker ikke. Køb ikke denne app!!!!
Skærm sidder fast ved indlæsning. Kan ikke spille det!
PAW Patrol: Rescue Run ጀብዱ nsay
Det gør mit hoved i det tog 5 gange at få det til at downloade, og nu har det. Jeg kan ikke låse op for downtown-spillet, og min søn gør mit hoved, hver gang jeg prøver at betale for det, den vil ikke lade mig som Jeg er ikke på en mobiltelefon, så i mine øjne er det ikke godt for en tablet, hvis nogen kan hjælpe, jeg ville være fantastisk
Spillet åbner ikke. Hvilket spild af penge.
Fantastisk Smule
Han er altid klodset og er engelsk
Hvordan kan jeg få en refusion denne app virker ikke en smule fuldstændig renset vores søn elsker virkelig PAW Patrol, hvis dette var en gratis app, så ville jeg have afinstalleret hvordan kan nogen blive flået af på denne måde, dette er røveri Jeg ville elske et svar fra Nickleodeon angående dette spørgsmål, jeg vil gerne tage det videre, men ved ikke hvordan aaaarrrrrgghh
Det bliver ved med at sige downloading
Opdater venligst spillet, jeg har allerede købt det, det starter ikke, vent med at downloade
Ikke værd
Min søn elsker gane, men vil gerne lege i centrum og have fornuftige problemer med initialisering af fakturering, som andre mennesker har sagt
Forfærdeligt, indlæser ikke engang forbi indlæsningsskærmen. Har kun lige downloadet det, og muligheden for refusion er allerede væk. Meningsløst og chokerende dårligt. Ikke de 4 pund værd. OVERHOVEDET! Gider ikke engang at downloade. Min datter er meget skuffet
Hvis jeg kan få det til at virke, vil jeg sandsynligvis revidere min vurdering. Intet svar fra udvikleren heller. Ikke engang en anerkendelse.
Store. Vis på nick Jr.
Betalte for fjernelse af låse og virkede ikke
Betalte for dette spil prøvede og betalte for nedetid, og det vil ikke lade mig sige, at det genopretter det, men det gør det ikke. Dette er anden gang, jeg har betalt for Downtown kan stadig ikke få
Ret venligst fejlene, det vil lade mig spille
Vil ikke downloade
Indlæste ikke anmodede om en refusion
Bare en sort skærm og indlæses ikke
Når jeg bruger over 4 £ på et spil, forventer jeg ikke at finde områder, der er låst og har brug for flere penge, der pumper ind i spillet for at kunne spille det. Især da dette er et børnespil.
Kan ikke løbe DOWNTOWN det låser bare, driver min datter til tårer
Jeg har et stort problem, fordi spillet åbner, men virker ikke "gendannelse af køb". Kan nogen fortælle mig, hvad det betyder, eller hvad jeg kan gøre?.
Det er godt, men jeg har brug for mere af det
meget skuffet, det vil ikke lade mig købe nede i byen
123456
Kan du ikke komme forbi navngivningsskærmen? Jeg så ud til at have fundet ud af det uden hjælp fra disse mennesker, så læs videre, og forhåbentlig vil det fungere for dig, alt hvad jeg gjorde var at installere en anden tastatur-app fra playstore, og så gav den os mulighed for at skrive, held og lykke håber det løser det for dig , den får dog stadig 1 stjerne på grund af manglen på støtte efter at have taget mine penge!
Indlæser ikke!
Jeg kunne godt lide dette spil før uograden, men nu vil det ikke lade mig komme forbi navneskærmen og downloade det nye niveau. Dette skal sorteres ud, især på grund af det beløb, der skal betales for først at downloade. Jeg vil foreslå, at udviklerne giver os det nye niveau gratis for alle vores vrede og oprørte børn.Jeg ville ikke give stjerner, hvis jeg fik lov.
Hvordan får jeg en refusion, da det ikke virker
Vil slet ikke indlæse chokerende!!!!
Hvordan kan jeg refundere plssss hjælp mig
Datter ønskede spil til sin fødselsdag spildte penge. Kan vi få en refusion?
Virker ikke.
Spillet starter godt, men vil ikke forbinde betaling for at tillade mig at bruge de næste spil, sorter venligst
Farming Simulator 16 Penyelakuan bap
Skal betale for næste niveau op. selv da vil den ikke lade dig, da den bliver ved med at gå ned
Jeg vil have mine penge tilbage, 3 gange den stoppede med at downloade, og der er plads nok på min tablet.wtf, det tog os 3 timer hver gang😈