Post by primasconfoeworl on Mar 5, 2022 19:41:08 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Dynamons World ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Dynamons World IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder mange alle ▞▞▞
▞▞▞ Dynamons World 2022 version ▞▞▞
Vennligst start nye nye områder ......
Gi mer oppdatering, vær så snill, jeg har fullført nytt område, legg til nye områder Jeg elsker dette 🎮
Dynamons World የሚና ጨዋታዎች aps
Kul app
Jeg liker dette for mye, selv om jeg har alle dynomoner inkludert zenix, men jeg får ikke snorky dynomon, vennligst gi meg en løsning...
Forlatt, uferdig programvare. Anstendig Pokemon-lignende catch-em-all-spill, men den siste oppdateringen var i 2017 og du kan fortsatt ikke fullføre spillet i 2021 fordi områdene ikke er tilgjengelige ennå. Hopp over dette.
Dynamons World 角色扮演 zzmw
Jeg liker dette spillet, men det burde være mulighet for å få venner, og vi kan sjekke profilen der. Og vi kan chatte med venner.
Jeg liker dette spillet veldig godt, men jeg ga bare 4 stjerner fordi klaudes slott alltid kommer snart, men kommer aldri. Og en annen ting er at jeg ikke har Malakite og Flarion . Jeg har til og med Krimson. Jeg tror jeg får Malakite i Klaudes slott, men hva med Flarion? Jeg skulle ønske at jeg får Flarion raskt og Klaudes Castle vil bli åpnet . Det er ikke bare mitt ønske, men alles ønske. Uten Klaudes Castle er spillet ufullstendig. Vennligst fiks det.
Spill oss bra, men det vil ikke gå jevnt i 1gb ram-telefon, vennligst fortsett å kjøre jevnt i 1gb ram-telefon også, men spillet er fantastisk
Det er veldig dårlig i online-modus og i battel miss the dynamo-angrep, vær så snill å korriger det
Det er et morsomt dyrespill
Hei.. Først og fremst takk for at du lagde et flott spill... For det andre er jeg dynamons world youtuber... Jeg får så mange kommentarer om klaude castle.. Jeg vil vite hvorfor dere ikke legger til klaude castle world ... Det er lenge siden.. Nesten alle har fullført alle andre verdener.. og de føler seg kjedelige.. Så det er en ydmyk forespørsel, vennligst gi oss informasjon om det
Virkelig laget for små barn eller under 12 år. Ikke mye til det ganske tregt og kjedelig.
Spillet er fantastisk, men trenger litt titt. Det første jeg vil ha utviklende dynamoer, ikke bare i kraft, men også i utseende. Den andre tingen jeg ønsker er å fortsette historien. Jeg kan bli med i klaudio-gruppen fordi den sier at den kommer snart. Når vil du laste den opp. Kan du fikse disse tingene?
Dette spillet er bra, men hvorfor jeg er en dårlig spiller i dette spillet, jeg vet at den nye spilleren også er bot
Det beste spillet noensinne Jeg elsker alt dette spillet har flere fasiliteter enn Pokémon. Jeg ga fem stjerner til dette på grunn av dette. Det er ingen henger eller legge til. Jeg ber deg om å spille dette spillet
Denne appen er veldig bra, men ett problem er det at når jeg spiller en kamp, stopper den på midten og så må vi starte spillet på nytt og kampen går glipp av så vær så snill å løs dette problemet så jeg har gitt bare 1 stjerne
Dynamons World 角色扮演 zzmw
Dynamons World 角色扮演 zzmw
Har bokstavelig talt ikke hatt appen åpen på 30 sekunder, 3 forskjellige annonser. To kunne jeg ganske enkelt klikke på X og en måtte jeg vente 15 sekunder på.
Jeg liker dette spillet. Men jeg ble ferdig med shelby-øya. Men klaudeslottet er ikke oppdatert, og det skrives kommer snart, vennligst oppdater klaudeslottet og når dynamonene kommer opp i nivå bør de ha en neste fase eller evolusjon.😈😈
Det er et bra spill. Det er virkelig et spennende eventyr. Jeg vil gjerne gi den fem stjerner, men hovedproblemet er at jeg har ventet lenge, men klaudes slott kommer fortsatt snart. Det frustrerer meg noen ganger, men hele veien er det et fint spillredigering: 17\7\2021 Venter fortsatt på klaudes slott. Jeg har fullført dette spillet ti ganger og nå kjeder det meg. Nøkkelspillnettverk bring klaude slott asap ellers ville ingen spilt dette spill. Vent til klaudes slott fortsetter.
Dette spillet er fantastisk! men vær så snill å legg til disse tingene i det skogområdet at den siste personen har en regnbuedrage som ikke er tilgjengelig for spillere, få den regnbuekraftdragen, men legg til ham som spillere kan finne i 14 % sjanse og legg til noen nye dynamoer dette spillet er kjempebra men jeg gir 1 stjerne bare fordi spillet mitt ikke åpnet betyr at spillknappen ikke kom! og jeg kan ikke spille så vær så snill å fikse dette
Dette fungerer ikke som det skal, så starter jeg spillet, en svart skjerm kommer på skjermen, gjør et bedre arbeid og lanser dyanmon 3 og dette spillet har dyanmon-evolvasjon, vær så snill ☺️😏😚🤣
Dynamos verdens beste spill og for mye moro, men dette spillet fryser for mye og mangler etter oppdatering. Hvis du vil ha 5 stjerner. Vennligst løs dette problemet med en ny oppdatering.
Dette spillet er veldig kult. Men disse spillene dynamoner helbreder veldig sakte, og dette spillet har ikke ubegrensede verdener, og disse spillene dynamonene kan utvikle seg maksimalt på 20 nivåer. Jeg trodde dette spillets dynamonnivå er ubegrenset. Men dette spillet er veldig kult og jeg elsker dette spillet veldig mye. Takk for at du så meldingen min.
Appen er bra, og området er også bra, men i det nye området var appen haking
Så grusomt spill! Klaudes-slottet åpner aldri? Jeg har spilt dette spillet tre ganger og fullført hvert eneste nivå 100 prosent inkludert mt.krembo, men klaude-slottet åpner ikke! Jeg er forferdet og jeg synes de bør reparere dette problemet så snart som mulig!😤👿
dette spillet er fantastisk 🥳🥳 Utrolig 😍 fantastisk🤘😝🤘 og fabelaktig😋✨ Takk så mye å lage som spill 😇😇🥰🥰 og også nytt område jeg, finn hva er dette området, oppdater også dette området 🥰🥰🥰 🥰
Legg til tid for et trekk i battelarenaen online. Vær så snill🙏
Angry Birds Dream Blast פאזל tkos
Svart skjerm, vær så snill å fikse dette problemet
Dette beste spillet, men ett problem er der når spillet slettes og lastes ned spillet kommer fra start, vennligst sett et alternativ for å slå Facebook- eller Google-kontoer, tenk på det og hvorfor gir du ikke siste nivå
Dynamons World 角色扮演 zzmw
Dette spillet er fint for barn, men det eneste problemet er at klaudeslottet aldri åpner!!!
Annonser. Slå av mobilt internett når du spiller dette, annonser vil fortsette å dukke opp etter hver kamp uten å hoppe over-knapp. For meg er det under gjennomsnittet som et spill